نمایش جزییات خبر
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۴۰

​مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین: گل سر سبد فعالیت های امسال ما قرارگاه شهید آوینی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در جلسه هماهنگی اجرای برنامه های فرهنگی، هنری ذیل قرارگاه شهید آوینی گفت: گل سر سبد فعالیت های امسال ما قرارگاه شهید آوینی است.
​مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین: گل سر سبد فعالیت های امسال ما قرارگاه شهید آوینی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در جلسه بررسی و هماهنگی اجرای برنامه های فرهنگی هنری ذیل قرارگاه شهیدآوینی که با حضور معاونین اداره کل، روسای ستادی و شهرستانی تشکیل شد، گفت: همه شهرستان‌ها می‌بایست در قالب یک شبکه فعالیت کنند و میزان مشارکت ها باید مشخص باشد. مثلاً در طرح حفظ قرآن، با عنوان هر شهید یک حافظ، معلوم و مشخص بودن سهم هر شهرستان در اجرای این طرح ضرورییست و این موضوع برای همه طرح های قرارگاه صادق است.

وی با بیان اینکه؛ قرارگاه شهید آوینی از درجه اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است، افزود: اگر می‌خواهیم طرح ما نسبت به سایر برنامه‌های دیگر اثربخشی حداکثری داشته باشد؛ اول نسبت یابی برنامه ای و سپس برای جریان سازی طرح شهید آوینی از شبکه و ظرفیت های فرهنگی، هنری استانمان نهایت استفاده را نماییم.

در ادامه براتی بیان کرد: وقتی رهبری می‌فرماید جهاد تبیین، دلخوش به امثال من و شما است. ما باید از تمام ظرفیت جامعه فرهنگی، هنری به عنوان یک شبکه استفاده نماییم و برای تبیین و جریان سازی نهایت تلاش خود را پیاده سازی کنیم.

ایشان با تاکید بر علنی سازی و رسانه ای کردن نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی برای عامه مردم، اظهار کرد: نقاط ضعف را باید شناسایی و با ظرفیتی که در اختیار داریم نسبت به رفع آنها نهایت سعی مان را مصروف داریم.

در پایان براتی با اشاره به اینکه؛ گل سر سبد فعالیت های امسال ما قرارگاه شهید آوینی است، از معاونین و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تابعه خواست؛ در اجرای طرح شهید آوینی نهایت دقت را برای عملیاتی کردن آنچه که تعهد نموده اند،‌ داشته باشند و از هیچ کمکی به اداره کل مضایقه نکرده و هچنین اطلاع رسانی کامل، جامع و گستردهای را به انجام رسانند.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید