نمایش جزییات خبر
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۱۸

همراهی رادیو فرهنگ با سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران/ «کتاب فرهنگ» پخش می‌شود

برنامه «کتاب فرهنگ» به طور مستقیم از نمایشگاه کتاب تهران روی آنتن شبکه رادیویی فرهنگ می‌رود و برنامه سازان این شبکه میزبان نویسندگان و ناشران و مردم کشورمان هستند.
همراهی رادیو فرهنگ با سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران/ «کتاب فرهنگ» پخش می‌شود

به گزارش ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، شبکه رادیویی فرهنگ برنامه کتاب فرهنگ را با حضور نویسندگان و ناشران برجسته ساعت ۱۷ تا ۱۸ از گروه تاریخ و اندیشه  از مصلی تهران محل برگزاری نمایشگاه کتاب تقدیم مخاطبان می کند.

گفت‌وگوی گزارشگران با غرفه داران، شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه و شنیدن دغدغه‌های آنها بخشی از این برنامه است.

همچنین برنامه سرزمین من به طور زنده با بخش‌های گزارش، گفت‌وگو و اطلاع رسانی رویدادهای مربوط به نمایشگاه کتاب، ساعت ۱۳ تا ۱۴ از  روی آنتن می رود. برنامه ققنوس با معرفی کتاب در گفت‌وگو با ناشران و نویسندگان حوزه ادب و هنر ساعت ۱۵  و برنامه صبح به وقت فرهنگ در قالب گزارش اطلاع رسانی ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شوند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید