نمایش جزییات خبر
۱۰ شهریور ۱۴۰۳ ۲۳:۳۸

برگزیدگان جشنواره تولیدات دوره آموزشی محتوا سازان جریان ساز تجلیل شدند

۱۵ اثر از میان ۱۰۲ اثر ارسال شده به جشنواره تولیدات دوره آموزشی محتوا سازان جریان ساز در سالن شهید جمهور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تجلیل شدند.
برگزیدگان جشنواره تولیدات دوره آموزشی محتوا سازان جریان ساز تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، اسامی نفرات برتر این جشنواره که با اهدافی مبنی بر آموزش فعالان محتوا ساز در فضای مجازی، برگزار شده بود بدین شرح است: در محور غزه و کودک، مرضیه و فاطمه سهیل روحی به صورت مشترک سوم، مریم خوشنامی دوم و فرزانه افشار اول، در محور آسیب های اجتماعی سمیرا طاهری زاده هما بهمدی سوم، میثم اکبر پور دوم و محمد شعبانی و ساناز افشار به صورت مشترک اول، در محور جوانی جمعیت و خانواده، محمد جواد شاهمرادی، نازنین مقصودی و مریم فرساد به ترتیب سوم تا اول شدند. همچنین در محور شعار سال مرضیه و فاطمه سهیل روحی و همچنین زهره گوهریان حائز رتبه سوم، معصومه پیران دوم و صدف محمد علیپور اول شدند. در محور جنگ نرم که فاقد رتبه سوم و اول بود، مریم فرساد به عنوان نفر دوم انتخاب شد. 
در پایان اختتامیه هیات داوران به ایراد بیانیه ی زیر پرداختند:
بیانیه هیات داوران 
به نام خدا
افراد دغدغه مند و پرتلاش در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه، با ارزشمندترین سرمایه و زیربنای تمدن هر کشور محسوب می‌شوند. با استفاده بهینه از ظرفیت‌های این عزیزان و با بهره گیری از فناوری‌های جدید و سیستم‌های مدیریتی پیشرفته می‌توان در حوزه تولیدات فرهنگی و رسانه ای به شکوفایی کشور کمک کرد. اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مفتخر به برگزاری دوره آموزشی محتواسازان جریان ساز و در انتهای آن، جشنواره تولیدات این دوره در راستای برنامه های قرارگاه شهید آوینی است. هنر تولید محتوا به عنوان رسانه ای جامع و پویا، در زندگی ما انسان‌ها نقشی گویا داشته و در پیشرفت‌های ایران عزیز، تاثیرگذار بوده و خواهد بود. یکی از وجوه کاربردی این هنر، نگاه جستوجوگرانه هنرمندان، به هنجارها و ناهنجاری‌هایی است که در جامعه شاهد آن هستیم و در این جشنواره بر آن شدیم تا با نگاهی ویژه بر این موضوعات، آثار شرکت کنندگان را دریافت کنیم. هیات داوران، ضمن ارج نهادن به نگاه دغدغه مند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و هنرمندان شرکت کننده در این دوره و جشنواره، امید دارد این رقابت سالم، تداومی برای دوره‌های بعدی باشد و در آینده به صورت یک جشنواره سراسری در استان البرز برگزار گردد. با توجه به محدودیت زمانی این دوره آموزشی و نیز توجه به این نکته که پرورش نیروهای محتواساز و جریان ساز نیازمند زمان و برگزاری دوره های بیشتر و مستمر است، هیات داوران آثار ارسالی را با توجه به این مهم داوری کرده اما موارد آموزشی از سوی اساتید مانند سواد رسانه، استفاده از تصاویر مرتبط، نوع و رنگ فونت ها و غیره در داوری ها در نظر گرفته شدند. اما برخی آثار که کپی آنها در اینترنت موجود و یا غیرمرتبط بودند از دور داوری حذف شدند. البته دوستان خوش ذوقی هم بوده اند که با استفاده از تجربیات اساتید و با بهره گیری از هوش مصنوعی اقدام به تولید آثار فاخر در محورهای جشنواره کرده اند که این موضوع جای قدردانی دارد. دوره آموزشی محتواسازان جریان ساز در حالی رو به پایان است که برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد رقابت و در عین حال بهبود کیفیت محتواهای تولید شده در عرصه های مختلف در استان و کشور باشد. اکنون ضمن قدردانی از مدیرکل و عوامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، سازمان بسیج رسانه استان البرز و موسسات فرهنگی هنری فرااندیشه نارون و دیده بان البرز مانا برای همه شرکت کنندگان آرزوی پیشرفت و موفقیت روزافزودن داریم. 
هیات داوران جشنواره تولیدات دوره آموزشی محتواسازان جریان ساز
شهریور 1403

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید