شنبه / ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۶
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۵۱۳۶
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات
دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌کند:

نشست تخصصی مدیریت رسانه‌های ورزشی

نشست تخصصی مدیریت رسانه‌های ورزشی
(شنبه ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۰) ۱۱:۰۶

 

هم‌اندیشی تخصصی" مدیریت رسانه‌های ورزشی" روز دوشنبه 18مرداد ماه از ساعت 10 الی 11:30 در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود..

سازمان‌های رسانه‌ای با توجه به ویژگی‌های خاص خود مستلزم مدیریتی متفاوت‌اند.ازاینرو مدیریت رسانه به‌عنوان حوزه مطالعه و تحقیق جدید پا به عرصه گذاشته است. هدف از برگزاری این نشست، شناسایی و ارائه وضعیت مطلوب «نظام مدیریت رسانه‌های ورزشی کشور» است تا با طرح دیدگاه‌ها و رویکردهای مختلف نسبت به مقوله مدیریت رسانه به بررسی چیستی موضوع پرداخته و ابعاد آن را روشن شود .ضرورت این امر ازآنجا ناشی می‌شود که علی‌رغم گذشت چندین سال از شکل‌گیری و راه‌اندازی مدیریت رسانه به‌عنوان یک‌رشته علمی و دانشگاهی هنوز تعریف روشن و مشخصی از آن وجود ندارد.البته نباید از این نکته غافل شد که روند تخصصی شدن در تمامی علوم،ازجمله مدیریت نیز در این میان بی‌تاثیر نبوده است.امروزه با رشد و توسعه سازمان‌های رسانه‌ای و محیط رقابتی کنونی داشتن مهارت‌های ارتباطی و مدیریتی مدیران رسانه‌ها به نوعی از ملزومات اصلی انتصاب آنان است مدیران رسانه‌های ورزشی از این امر مستثنی نیستند و عملکرد صحیح آنان در پیشبرد اهداف ورزشی کشور در گرو داشتن مهارت‌های مدیریتی از جمله خلاقیت و نوآوری برای مدیریت اثر بخش و کارا است. در این نشست که با حضور متخصصان و پژوهشگران این حوزه برگزار می‌شود. محورهای زیر مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد:

- مدیریت راهبردی رسانه‌های ورزشی

- شناسایی شاخص‌های موثر بر مدیریت اثر گذار

- بررسی عوامل موثر بر مدیریت مطلوب رسانه‌های ورزشی

سخنرانان:

- جناب آقای پژمان راهبر، سردبیر سایت ورزش سه

- جناب آقای سیامک رحمانی، مدیر عامل پایگاه خبری برترین‌ها

- سرکار خانم سارا جعفری،کارشناس واحد پژوهش دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها

تعداد بازدید : ۵,۱۵۰
(شنبه ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۰) ۱۱:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید