نمایش جزییات خبر
۱۰ شهریور ۱۴۰۳ ۱۲:۵۱

برگزاری آزمون خوشنویسی همزمان با سراسر کشور در نجف آباد

همزمان با آزمون سراسری خوشنویسی در سطح کشور ، آزمون خوشنویسی در نجف آباد در سطوح مختلف خوشنویسی و از خط مقدماتی تا ممتاز در سه روز متوالی برگزار شد .
برگزاری آزمون خوشنویسی همزمان با سراسر کشور در نجف آباد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان همزمان با آزمون سراسری خوشنویسی در سطح کشور ، آزمون خوشنویسی در نجف آباد در سطوح مختلف خوشنویسی و از خط مقدماتی تا  ممتاز در سه روز متوالی  برگزار شد .

مسئول آموزش وامتحانات انجمن خوشنویسان نجف آباد گفت : همزمان با برگزاری آزمون های سراسری انجمن خوشنویسان ایران ( در بیش از ۲۴۰ شعبه در کشور و خارج از کشور،) انجمن خوشنویسان شعبه نجف آباد نیز طبق سالیان قبل با رعایت کامل دستورالعمل های ارسالی دفتر مرکزی در روزهای ۴شنبه و ۵شنبه و جمعه مورخ ۷و۸و۹ شهریورماه با حضور علاقه مندان، آزمونهای فوق را برگزار نمود.

در این نوبت، تعداد ۹ نفر در آزمونهای خط تحریری و ۳۷ نفر در آزمونهای سراسری (قلم نی) شرکت کرده اند.

امید نمازیان سرپرست انجمن ضمن آرزوی پیروزی و سربلندی برای عزیزان شرکت کننده، مراتب تقدیر و تشکر خود را از اعضای  شورا از جمله استاد امیرجعفری ، سجاد  کاویان پی ، غیور ، بدیهی و عضو همیشه فعال انجمن احمد زربخش و اساتید و مربیان گرانقدری که با پرورش و تشویق علاقه مندان، پاسبان چراغ همیشه تابان این هنر مقدس هستند را اعلام نمود.

این  آزمون به همت انجمن خوشنویسان نجف آباد و با نظارت  اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی در  سه  روز متوالی  چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه ، 19 و 20 و 21 اردیبهشت  ماه از ساعت 8 صبح  الی ١٩ در محل خانه هنرمندان نجف آباد برگزار شد.

 

روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید