نمایش جزییات خبر
۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ۱۱:۴۳

جلسه هماهنگی شهرستانی اختتامیه سومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری حیدربابای شهریار

جلسه هماهنگی شهرستانی سومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری حیدربابای شهریار با حضور اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.
جلسه هماهنگی شهرستانی اختتامیه سومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری حیدربابای شهریار

در ابتدای جلسه حقی، دبیر سومین جشنواره ملی حیدربابای شهریار ضمن ارائه گزارش در خصوص اقدامات صورت گرفته در مورد جشنواره و تشکر از پشتیبانی مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و فرمانداری بستان‌آباد، به تشریح موارد برنامه ریزی شده پیشنهادی و انتظارات از ادارات متولی شهرستان در جهت اجرای باشکوه اختتامیه پرداخت.

وی برگزاری موفق دو دوره پیشین جشنواره حیدربابای شهریار را فرصت مغتنمی برای فعالان عرصه ادبیات و هنر دانسته و اظهار امیدواری کرد این دوره نیز با همراهی و انسجام و همدلی نهادهای استانی و شهرستان بستان‌آباد به نحو احسن برگزار شود.

در این جلسه دکتر علیرضا توری رئیس جلسه و فرماندار شهرستان بستان آباد با اشاره به اینکه استاد شهریار از نمادهای هویت ملی و مذهبی و جزء مفاخر و مشاهیر بنام ایران اسلامی است افزود: سومین جشنواره ملی حیدر بابای شهریار باید درخور شان و مقام این شاعر پرآوازه برگزار گردد.

دکتر توری خواستار مشارکت همه ادارات و نهادهای شهرستان جهت برگزاری هرچه با شکوهتر این جشنواره شد.

وی همچنین افزود: تکریم مفاخر و مشاهیر باید با قدرت عزم راسخ جمعی انجام گیرد تا ضمن صیانت از فرهنگ اصیل ایران اسلامی، موجبات انس و آشنایی نسل جوان با فرهنگ بومی ایران اسلامی احساس ایجاد گردد.

در ادامه جلسه تقسیم کار بین ادارات متولی برگزاری جشنواره صورت پذیرفت و مقرر گردید جشنواره ملی حیدر بابای شهریار روز جمعه مورخه ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ راس ساعت ۱۵ در محل در محل زادگاه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب برگزار گردد.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید