نمایش جزییات خبر
۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ۱۲:۴۰

دیدار با خانواده شهید خبرنگار خمینی شهری

این خبرنگار بیست و هفت مرداد 1360 هنگامی که برای تهیه خبر به حسینیه ارشاد در تهران رفته بود پس از اتمام کارش و هنگام بازگشت به همراه چند نفر از دوستانش توسط منافقین کوردل به شهادت رسید.
دیدار با خانواده شهید خبرنگار خمینی شهری

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه حجت الاسلام نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل خبرنگار شهید عبدالرسول شعیبی با خانواده این شهید گرانقدر  دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهید عبدالرسول شعیبی  در ابتدای انقلاب مدتی بعنوان مسئول فیلم ، اسلاید و کتابخانه در حسینیه قمر بنی هاشم (علیه السلام) آدریان خمینی شهر خدمت کرد. خبرنگار اداره کل مطبوعات و نشریات ارشاد، فعالیت در خبرگزاری پارس، عضویت در بنیاد تعالیم اسلامی و خبرنگاری روزنامه اطلاعات از مهمترین فعالیتهای وی است.

 وی بیست و هفت مرداد 1360 هنگامی که برای تهیه خبر به حسینیه ارشاد در تهران رفته بود پس از اتمام کارش و هنگام بازگشت به همراه چند نفر از دوستانش توسط منافقین کوردل به شهادت رسید. از این شهید عزیز تعداد زیادی عکس در حوزه های دفاع مقدس ، هنری ، سیاسی و ... به یادگار باقی مانده است. مزار مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای محله آدریان خمینی شهر است.

 

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید