نمایش جزییات خبر
۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ۱۴:۲۳

هنرجویان هنرستان اقبال آذر تنها سفیران آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز در مسابقات کشوری

هنرجویان هنرستان موسیقی استاد اقبال آذر تنها سفیران آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز در جشنواره کشوری فردا.
هنرجویان هنرستان اقبال آذر تنها سفیران آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز در مسابقات کشوری

به گزارش روابط عمومی هنرستان موسیقی استاد اقبال آذر، علیرضا کندوانی مدیر هنرستان از دعوت 6 نفر از هنرجویان هنرستان به جشنواره فرهنگی و هنری فردا خبر داد و افزود این شش نفر تنها منتخبین مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز جهت حضور در جشنواره  فرهنگی و هنری فردا خواهند بود.

کندوانی تصریح کرد: 23 دانش آموز از استان آذربایجان شرقی موفق به راه یابی مرحله کشوری جشنواره فرهنگی و هنری فردا می باشند که صرفا 6 نفر از آنها دانش آموز آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز می باشند که هر شش نفر از هنرجوی هنرستان استاد اقبال آذر تبریز می­باشند. 

کندوانی افزود: این موفقیت در سایه حمایت، مساعدت و پیگیری های دلسوزانه دفتر برنامه­ریزی و آموزش­های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و همچنین آموزش و پرورش استان بوده و از شاخصه های توان­مندی هنرستان موسیقی استاد اقبال آذر به شمار می­آید.     

کندوانی ادامه داد. مرحله کشوری و حضوری چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری فردا با حضور دانش آموزان برگزیده از سراسر کشور در رشته­های ادبی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از 18 لغایت 25 شهریور ماه برگزار خواهد گردید.  

براساس این گزارش: هنرستان موسیقی استاد اقبال آذر تبریز وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بوده ودر دو رشته موسیقی جهانی و ایرانی اقدام به جذب و پرورش استعدادهای هنری در حوزه موسیقی می­نماید.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید