نمایش جزییات خبر
به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ؛
۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ۱۳:۴۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از 3 واحد چاپی بازدید کرد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همراهی رییس گروه فرهنگی و کارشناس چاپ و نشر اداره کل به مناسبت 11 شهریور ماه روز ملی صنعت چاپ از لیتوگرافی کارن، چاپ دیجیتال تیشه و چاپخانه چهارفصل بازدید و از مدیران و کارکنان این مجموعه ها به پاس تلاش در عرصه چاپ تقدیر کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از 3 واحد چاپی بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، الهام متین در این بازدیدها، یازدهم شهریورماه، روز ملی صنعت چاپ را به تمامی فعالان عرصه چاپ را تبریک گفت و اظهار داشت: بی تردید نبض فرهنگ هر جامعه در چاپ و نشر آن می تپد و اصولاً سطح و میزان فعالیت و خدمات چاپی در یک جامعه از شاخص های مهم توسعه یافتگی و پویایی فکر و فرهنگ جامعه محسوب می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان همچنین در خصوص رشد و توسعه این صنعت افزود: صنعت چاپ توانسته با استفاده از فناوری های نوین و روش های متنوع، بخشی از نیازهای بشری در بخش ها و صنایع گوناگون را مرتفع نموده و تأثیر شگرفی در رشد، بالندگی و پیشرفت و توسعه کشورها داشته باشد.

شایان ذکر است؛ ارائه طرح های توسعه و توجیهی برای راه اندازی چندین واحد مجتمع چاپ و بسته بندی جهت طرح در شورای اشتغال استان و جذب اعتبارات استانی، پیگیری برگزاری دوره های آموزشی تخصصی برای ارتقای سطح دانش و بینش فعالان صنعت چاپ، تبدیل صنعت چاپ با توجه به موقعیت جغرافیایی استان به قطب اقتصادی در منطقه، لزوم راه اندازی کسب و کارهای الکترونیک از سوی واحدهای چاپی برای جذب بیشتر مشتری، معرفی و هدایت واحدهای چاپی به سمت برندسازی و شناخت بازارهای هدف از طریق بازاریابی، از مهمترین موضوعات مطرح شده در دیدار با فعالان چاپی در روز ملی صنعت چاپ بود.

گفتنی است در این بازدیدها دغدغه ها و نقطه نظرات مدیران و کارکنان واحدهای چاپی مطرح و در خصوص آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید