نمایش جزییات خبر
نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی؛
۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ۱۶:۰۰

عضویت در هیئت رئیسه مجلس و موفقیت فردی خود را مرهون کتابخانه عمومی می‌دانم

عباس پاپی‌زاده، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان با عباس حسین‌زاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان دیدار و گفتگو کرد.
عضویت در هیئت رئیسه مجلس و موفقیت فردی خود را مرهون کتابخانه عمومی می‌دانم

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان، عباس پاپی‌زاده، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، با حضور در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان با عباس حسین‌زاده، مدیرکل، دیدار و بر اهمیت حل مشکلات کتابخانه‌ها در جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه تأکید کرد.

پاپی زاده در این دیدار با اشاره به نقش کتابخانه‌ها در موفقیت‌های فردی و اجتماعی، اظهار داشت: عضویت در هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و موفقیت‌های خود در عرصه تحصیلات و سایر شئون زندگی را مرهون کتابخانه عمومی سبزقبای دزفول می‌دانم.

وی با اشاره به ظرفیت بالای شهرهای حومه دزفول برای توسعه فرهنگ مطالعه، بر لزوم تأسیس کتابخانه‌های جدید در این مناطق تأکید کرد و گفت: شهرهای حومه دزفول ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه کتابخوانی دارند و ما باید به این ظرفیت‌ها توجه ویژه داشته باشیم.

در این دیدار، عباس حسین‌زاده نیز با اهدای منابع سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به پاپی زاده، به اهمیت توسعه کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ مطالعه اشاره کرد و از آمادگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برای همکاری با نماینده دزفول در جهت رفع مشکلات کتابخانه‌های این شهرستان خبر داد.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید