نمایش جزییات خبر
مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان
۵ آبان ۱۴۰۳ ۰۸:۵۰

اعضای گروه های سرود کانون های مساجد استان سمنان به رامسر

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از اعزام اعضای گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان برای شرکت در رویداد توانمندسازی گروه های سرود کانون های مساجد کشور با عنوان "هوای تازه" به اردوگاه شهدای هفت تیر رامسر خبر داد.
اعضای گروه های سرود کانون های مساجد استان سمنان به رامسر

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، محمد امین حقیقت گفت: اعضای گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان طبق برنامه ریزی انجام شده دوره آموزشی "هوای تازه" ویژه گروه‌های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد ۱۵ استان کشور به صورت متمرکز به  اردوگاه شهدای هفت تیر شهر رامسر اعزام شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به حضور  گروه های سرود از استان های مازندران، قزوین، زنجان، آذربایجان غربی،اصفهان، یزد، سمنان ، چهارمحال وبختیاری ، گیلان ، همدان، گلستان، تهران، سمنان، قم و استان البرز در این دوره آموزشی سه روزه افزود: در این دوره آموزشی استادانی شامل شهروز حقی، سید مجتبی ذبیحی، سید کمال فلاح امینی، حسینعلی زر آبادی و حدیث غلامی به ارائه مباحث خواهند پرداخت.

حقیقیت با بیان اینکه استادان در این دوره به تدریس در کارگاه های آموزشی با سرفصل‌های مبانی موسیقی، نت شناسی، رهبری و مربیگری سرود، صداسازی و آشنایی با صداها و درآمدزایی سرود خواهند پرداخت اضافه کرد: در این دوره نشست آسیب شناسی موسیقی و سرود نیز با حضور استادانی، مدیران و مربیان گروه های سرود برگزار می شود..

وی از فعالیت 39 گروه سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان سمنان خبر داد و گفت: سرود با روحیات کودکان و نوجوانان سازگار است و می توان از این ظرفیت استفاده کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تأکید بر استفاده از ظرفیت حوزه هنر بویژه سرود در زمینه جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به مساجد افزود: رواق سرود مسجد با ثبت گروه سرود و تولیدات آن‌ها در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد عهده دار کشف و تقویت استعدادهای جوان در حوزه سرودهای مذهبی و انقلابی است.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید