نمایش جزییات خبر
۷ آبان ۱۴۰۳ ۱۲:۰۴

با حکم معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ دبیر ستاد برگزاری هفته کتاب در استان‌ البرز، منصوب شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ البرز، با حکم معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان "دبیر ستاد برگزاری هفته کتاب استان" منصوب شد.
با حکم معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ دبیر ستاد برگزاری هفته کتاب در استان‌ البرز، منصوب شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، عبدالحسین کلانتری، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها را به عنوان «دبیر ستاد برگزاری هفته کتاب استان» منصوب کرد.
نظر به این حکم، ابراهیم شریفی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، به عنوان دبیر ستاد برگزاری هفته کتاب در استان البرز، منصوب شده است.
در متن این حکم آمده است:
نظر به اهمیت و تأثیر رویداد ملی «هفته کتاب» در توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، با استعانت از خداوند متعال، جنابعالی به عنوان «دبیر ستاد برگزاری سی ‌و دومین دوره هفته کتاب استان» منصوب می‌شوید.
امید است در راستای اهداف دولت، ضمن هم‌افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت همه صاحب نظران، سازمان‌های دولتی و غیردولتی و نهادهای فرهنگی اجتماعی و مردم‌نهاد، نسبت به ارتقای کیفی و کمی برنامه‌های این دوره هفته کتاب برنامه‌ریزی و اقدام نمایید و نتیجه فعالیت‌ها را برای دبیرخانه هفته کتاب مستقر در موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ارسال نمایید.
دوام توفیقات جنابعالی را خداوند منان خواستارم.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید