نمایش جزییات خبر
۷ آبان ۱۴۰۳ ۱۵:۵۳

جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان مهران برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهران و دبیر شورای فرهنگ عمومی از برگزاری سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی در تیر ماه ۱۴۰۳ در شهرستان مهران خبر داد.
جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان مهران برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی روز دوشنبه شنبه ۷ آبان ۱۴۰۳، در محل دفتر امام جمعه این شهرستان با دستور کار ترویج فرهنگ مقاومت با الگوگیری از جهاد اسلامی، با حضور حجت الاسلام "امینی" رییس شورای فرهنگ عمومی مهران، فرماندار مهران شفیعی و نیز سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان برگزار شد.

 در ابتدای این نشست، هاجر زرگوش رییس اداره شهرستان و دبیر شورا با تسلیت شهادت بزرگان مقاومت اسلامی، گزارشی در خصوص اجرای مصوبات قبل ارائه داد. 

در ادامه اعضای شورا به بیان گزارشاتی درخصوص اجرای طرح اعتلا ارائه دادند. 

 در ادامه  نشست، حجت الاسلام امینی، به تشریح فلسفه ی، تشکیل و رسالت شورای فرهنگ عمومی پرداخت و بیان داشت،  لازم است موضوعاتی که در دستورکار قرار می گیرند، تصویبی باشند و مفاهیم تبیینی خارج از عملکرد این شورا هستند،  اما این شورا می تواند مفاهیم تبیینی را جهت اجرا برای دستگاه های فرهنگی مصوب کند. 

سپس، فرماندار شهرستان، با بیان اقتدار و افتخار آفرینی نیروهای هوا فضای جمهوری اسلامی ایران و تبریک و تسلیت شهادت نیروهای ارتش، رژیم غاصب صهیونستی و اسرائیل را محکوم به شکست دانست. 
وی همچنین، شورای فرهنگ عمومی را، سازوکاری مهم و راهبردی در فرهنگ سازی دانست. 

در پایان نشست، ارسال گزارشات طرح اعتلا،انتخاب دستورکار متانسب با رسالت شورا، تبیین فرهنگ جهاد و شهادت و مقاومت در ادارات و مدارس و اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی برای جبهه مقاومت ارسال گزارش آن مصوب شد.
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید