نمایش جزییات خبر
۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۲۳:۲۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید‌کرد: تولید نمایش نامه دفاع مقدسی با رویکرد بومی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دیدار صمیمی «شهرام احمدزاده» مدرس کارگاه نمایشنامه نویسی «نویسای نقش» بر تولید نمایش نامه دفاع مقدسی با رویکرد بومی تاکید‌کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید‌کرد: تولید نمایش نامه دفاع مقدسی با رویکرد بومی

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، «شهرام احمدزاده» نمایشنامه نویس،پژوهشگر مطرح کشور و مولف بیش از ۷۰ نمایش‌نامه،دبیر بخش مسابقه نمایشنامه نویسی نوزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت و مدرس کارگاه نمایشنامه نویسی«نویسای نقش» در خراسان شمالی با "تقی صادقی" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار کرد.

 "صادقی" در این دیدار‌ بر تولید نمایشنامه در زمینه دفاع مقدس با رویکرد بومی و محلی و با بهره گیری از تاریخ شفاهی تاکید‌کرد.
بر اساس این گزارش، برگزاری کارگاه نمایشنامه نویسی یکی از طرح‌های مرکز هنرهای نمایشی کشور است که در راستای آموزش و تربیت نمایشنامه نویس در کشور، برای علاقه مندان و فعالان نمایشنامه نویسی جوان استان در رده سنی 20 تا 30 سال با حضور«شهرام احمدزاده» از اساتید مطرح نمایشنامه نویسی در حال برگزاری است.
گفتنی است،«شهرام احمدزاده»عضو هیئت انتخاب بخش مسابقه «تئاتر دانشجویی»چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر و انتخاب متون بخش صحنه‌ای جشنواره «سردار آسمانی» را در کارنامه هنری‌اش دارد و «تک گویی های مرگ» و «راز خانم سوفله فوله» از جمله تالیفات اوست.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید