نمایش جزییات خبر
۱۰ شهریور ۱۴۰۳ ۲۲:۰۴

برگزاری نشست هماهنگی انتخاب نهمین دوره پایتخت کتاب ایران دراصفهان

نشست هماهنگی برای انتخاب نهمین دوره پایتخت کتاب ایران در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حضورسیدین نیامدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،دکتر مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان وسایر مدعوین برگزار شد.
برگزاری نشست هماهنگی انتخاب نهمین دوره پایتخت کتاب ایران دراصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان،نشست هماهنگی برای انتخاب نهمین دوره پایتخت کتاب ایران در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حضور سید مهدی سیدین نیا مدیرکل،  دکتر عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین محسن جلالی  معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان وسایر مدعوین ۱۰ شهریور ۱۴۰۳برگزار شد.
سید مهدی سیدین نیا در این نشست گفت: خلاقیت و نوآوری در ارائه طرح برای ترویج کتابخوانی بسیار اهمیت دارد اما پیگیری و مطالبه هم باید در این زمینه صورت بگیرد.
 در این راستا باید نهادهای فرهنگی و فعال در حوزه کتاب برای شرکت در رویداد پایتخت کتاب ایران همت بگذارند و با بارگذاری به هنگام طرح‌های خود، در این رویداد شرکت کنند.
در هر صورت که اصفهان به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی بشود یا نشود اما در پایان از طرح های نوآورانه و خلاق توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تقدیر خواهد شد.
سیدین نیا با بیان اینکه رویداد پایتخت کتاب ایران برای برجسته کردن موضوع کتابخوانی است، گفت: در اصفهان کارهای زیادی در حوزه ترویج کتابخوانی صورت گرفته است و همکاران ما هم می‌کوشند با برگزاری نمایشگاه کتاب به موضوع کتاب و کتابخوانی و اقتصاد آن کمک کنند.
اگر اصفهان پایتخت کتاب ایران شود قطعا اتفاق خوبی رقم خواهد خورد اما باید پذیرفت اصفهان متاسفانه ضعف های جدی در حوزه فرهنگ عمومی دارد که یکی  از آنها عدم تشکیل شورای فرهنگ عمومی استان است.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید