نمایش جزییات خبر
۳ آبان ۱۴۰۳ ۱۰:۳۸

برگزاری دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل در سال 1403

دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل در سال 1403در دفتر امام جمعه ابوزیدآباد برگزار شد.
برگزاری دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل در سال 1403

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل، روح الله قربانی از برگزاری دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل با موضوع  پیگیری مصوبه عفاف وحجاب،شناسایی اولویت ها و چالشهای فرهنگی در بخش کویرات با حضور اعضای این شورا در محل دفتر امام جمعه شهر ابوزید آباد خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین قاسمی امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرابوزیدآباد ضمن خیر مقدم و تشکر از دبیر شورای فرهنگ عمومی و اعضای شرکت کننده در برگزاری این جلسه؛ با بیان اهمیت رسیدگی به مسائل و معضلات فرهنگی؛ اظهار داشت:در اجرای قانون حوزه عفاف و حجاب و نحوه مواجهه وبرخورد با چالشهای پیش رو در مرحله اول نیازمند توجیه افراد هنجارشکن از طریق شناسایی ظرفیت ها و برخورد منطقی همراه با اقدام هماهنگ و به جا بر اساس خواسته مردم و توأم با احترام به قانون مصوب کشورمان می باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر ابوزید آباد در ادامه با توجه به موقعیت گردشگری منطقه و ساختار بومی محلی شهر ابوزیدآباد؛اظهار داشت:توجه و هماهنگی بیشتر و رسیدگیهای مستمر مسئولین در امور محوله حوزه عفاف و حجاب و معضلات فرهنگی ضروری می باشد.

روح اله قربانی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهر ابوزید آباد ضمن بیان چالشهای شناسایی شده شهر ابوزید آباد گفت: رسیدگی به مسئله عفاف و حجاب در قالب تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر باحضور سایر اعضای ذی نفوذ و  مردم نهاد باید پس از احصاء به  تقسیم وظایف عملی منجر شود.

ایشان در ادامه به نقش کلیدی اداره آموزش و پرورش و سایر نهاد های فرهنگی در مقوله الگوسازی و برخورد با ناهنجاری ها اشاره نمودند.

در ادامه سایر اعضاء بیان دیگر مسائلی پرداختند که حوزه عفاف و حجاب را تحت الشعاع خود قرار داده است.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید