نمایش جزییات خبر
۵ آبان ۱۴۰۳ ۰۹:۰۹

بازگشایی انجمن نمایش شهرستان کهگیلویه و انتصاب رابط و مسئول جدید این انجمن

انجمن نمایش شهرستان کهگیلویه بازگشایی و رابط و مسئول این انجمن منصوب گردید.
بازگشایی انجمن نمایش شهرستان کهگیلویه و انتصاب رابط و مسئول جدید این انجمن

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه، عبدالکریم عبودی خبر بازگشایی انجمن نمایش شهرستان کهگیلویه را داد و گفت: نمایش از هنرهایی است که می‌تواند جامعه ای را دگرگون کند و هنر در جهان امروز مانند شمشیری دو لبه است و باید مراقب بود، از طرفی هنر فاخر و متعهد می‌تواند جامعه را رشد دهد و باعث ارتقا و ترقی شود و برعکس هنر بدون تعهد هم می‌تواند ساختارهای پایه‌ای یک جامعه را هدف قرار دهد و آن را ویران کند.

وی افزود: پس از تلاش زیاد انجمن نمایش مجدد پس از یک دوره رکود فعال شد و حمزه نام آور به عنوان رابط و مسئول انجمن نمایش در کهگیلویه منصوب گردید.

عبدالکریم عبودی در پایان از همه فعالان و تلاشگران عرصه هنر وزین نمایش کهگیلویه از گذشته تا کنون تقدیر و تشکر کرد.

حمزه نام آور رابط و مسئول انجمن نمایش شهرستان کهگیلویه گفت: انجمن نمایش پس از سال‌ها خاموشی و تعطیلی با حضور هنرمندان عرصه نمایش مجدد فعال شد.

وی افزود: این انجمن نیاز مبرم به تجهیزات و امکانات دارد و در نبود بودجه و هزینه گروه‌ها تعطیل شده بودند و این وظیفه ماست که چراغ تئاتر شهرستان را مجدد پرنور کنیم.

نام آور ضمن تاکید بر معضل رقابتی شدن تئاتر عنوان کرد: تئاتر باید برای همه باشد و باید به سمت اجراهای عمومی برویم و برای دستیابی به این مهم ابتدا باید آموزش را در اولویت قرار دهیم و برنامه یک ساله اول ما همین آموزش است که البته در سه رشته بازیگری، نویسندگی و کارگردانی ما کار آموزش را شروع کردیم و در این مرحله ۳۱ هنرجو را آموزش دادیم و تداوم این دوره ها، کارگاه ها و کلاس ها می تواند در دراز مدت تأثیر خود را بگذارند.

رابط و مسئول انجمن نمایش کهگیلویه مطرح کرد: تئاتر قلمرو و سرزمین خود را دارد و این سرزمین برای هنرمندان است و هنرمند در این عرصه امنیت را درک می‌کند و در غیر این صورت یعنی به این عرصه هنوز ورود نکرده است.

 


روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید