نمایش جزییات خبر
۵ آبان ۱۴۰۳ ۰۹:۱۴

ضرورت پرداخت تسهیلات به صنعتگران چاپ همدان

رئیس اتحادیه چاپ‌خانه‌داران همدان نیز با بیان اینکه تلاش‌‌گران عرصه چاپ کارآفرینان و جهادگرانی هستند که با دغدغه‌هایی مواجه‌اند اظهار کرد: امروز دور هم جمع شدیم تا به دغدغه‌ندی و مشکلات این جمع در راستای رفع آنها بپردازیم.
ضرورت پرداخت تسهیلات به صنعتگران چاپ همدان
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، شامگاه پنجشنبه بیست و دومین جشنواره صنعت چاپ همدان با حضور مسئولان و تلاشگران این عرصه در مجتمع شهید آوینی شهر همدان برگزار شد.
 
 امین خضریان با بیان اینکه در همه جای دنیا به صنایع کوچک و متوسط به عنوان واحدهایی که می‌توانند بار تولید و اشتغال را از سوی دولت بردارند، نگاه می‌شود خاطرنشان کرد: با این نگاه تسهیلاتی به آنها پرداخت می‌شود که بتوانند همواره کمک حال دولت باشند.

وی با بیان اینکه صنعت چاپ در استان همدان قابلیت ویژه‌ای دارد گفت: همدان به خاطر موقعیت خاص جغرافیایی ظرفیت صادرات بسیار خوبی در حوزه چاپ دارد.

رئیس اتحادیه چاپ‌خانه‌داران همدان با بیان اینکه معاون اقتصادی استاندار همدان قول‌ کمک به واحدهای کوچک و متوسط که سال گذشته با مشکلات تسهیلات مواجه بودند را داده‌اند افزود: دو سال است واحدهایی تسهیلات عمده‌ای می‌خواهند چرا که با چالش‌هایی مواجه هستند و آقای ویژه نیز کمک کردند و چند جلسه خدمت آقای حسینی رسیدیم که در ادامه امیدواریم شاهد حمایت‌هایی از سوی ایشان باشیم.

وی تصریح کرد: واحدهای چاپ استان در حوزه مالیات هم مشکلاتی دارند که حضور مدیرکل امور مالیاتی استان در این جلسه، فرصتی است تا این موضوعات را مطرح کنیم و به رفع آنها بپردازیم.

خضریان با قدردانی از حمایت‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: ایشان همواره همراه ما بودند و کمک کردند که مشکلات صنعت چاپ استان شنیده شود.

 

گفتنی است ادامه مراسم با اجرای گروه موسیقی سینا گذشت و همچنین از تلاشگران عرصه چاپ استان قدردانی شد.

بدین ترتیب از چاپ پیام رسانه، نصرت الله طاقتی احسن، از چاپ نشر برتر حامد اسدی و میثم یوسفی، از جعبه‌سازی رسالت، خسرو زند و رضا شادکام، از چاپ پیام نوین، علی اصغر گماری، از چاپخانه روشن، حمید شدیدی و از چاپ یوسف،  مرتضی یوسفی مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین از چاپ گل سرخ، مهدی بیگلری، از چاپخانه نشاط، حمید رضا حسنی پویا جزو تقدیر شدگان بودند.

از گرافیست محمد مهدی اسدی، فهیمه تیماجی، حامد درودگر و از چاپ هنر ایران زمین میلاد فضلیان و چاپ صالح وحید صالح تقدیر شدند.

آقای طوماسی، مدیر شعب بانک ملی همدان نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

 پایان مراسم هم قرعه‌کشی انجام شد و شرکت کنندگان در این مراسم به قید قرعه برنده چهار کمک هزینه مشهد مقدس و اقامت یک شب رایگان برای هشت نفر در مجتمع اقامتی شرکت سیاحتی علیصدر شدند.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید