نمایش جزییات خبر
۳ آبان ۱۴۰۳ ۱۱:۲۵

جای خالی خبرنگاران و اصحاب رسانه در رویدادها، نشست‌ها و جلسات شهرستان آوج

میرزاپور معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آوج: غفلت از فضای مجازی، اثرات مخرب و گاه، جبران ناپذیری به امنیت روانی و جو عمومی جامعه وارد می‌کند.
جای خالی خبرنگاران و اصحاب رسانه در رویدادها، نشست‌ها و جلسات شهرستان آوج
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین مسعود میرزاپور در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آوج که صبح چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: فضای مجازی یک فرصت است که با توجه به نبود خبرنگاران حرفه‌ای در شهرستان، این فرصت می‌تواند به تهدید بدل شود.

وی افزود: مرجعیت رسانه‌ای با تبعیت از الگوهای قانونی می‌بایست در شهرستان‌ها اجرایی و جریان سازی شود و برای دستیابی به این امر لازم است با شناسایی فعالان صفحات مجازی و آموزش دادن آنها به سوی این مرجعیت حرکت کرد.

معاون فرهنگی رسانه‌ای ارشاد قزوین ادامه داد: شناسایی علاقه مندان به فعالیت در حوزه ی رسانه و ارایه آموزش های تخصصی به آنان، از تکالیف ماست و برای تحقق این امر به سرعت برنامه‌ریزی کرده و وارد فاز اجرایی خواهیم شد.

او اضافه کرد: برای تربیت خبرنگاران تازه نفس و جوان، از حضور اساتید مجرب و خبره در شهرستان آوج دریغ نخواهیم کرد و از مردم و مسئولین می‌خواهیم این موضوع را تا تحقق کامل پیگیری کنند.

میرزاپور ضمن قدردانی از فعالان خودجوش فضای مجازی که رسالت آگاهی بخشی را به نحو احسن انجام می‌دهند تصریح کرد: کانال‌ها و صفحات فعالی که قوانین حاکم در خصوص فضای مجازی را رعایت نکنند بر اساس قانون، از فعالیت‌های آنها جلوگیری به عمل آمده و به مراجع قانونی و قضایی معرفی می‌شوند.
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید