نمایش جزییات خبر
«سید مسعود حسینی» شهردار همدان در نشست خبری:
۷ آبان ۱۴۰۳ ۱۳:۲۳

به دنبال برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به بهترین شکل در استان همدان هستیم

به دنبال برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به بهترین شکل در استان همدان هستیم
«سید مسعود حسینی» شهردار همدان در نشست خبری بیست و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: به دنبال برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به بهترین شکل در استان همدان هستیم. 
شهردار همدان گفت:ما همدان را به نمادهایش می‌شناسیم و نمادهای علمی چون بوعلی سینا و یا فرهنگی چون میرزاده عشقی و مقاومت و ایستادگی چون حاج حسین همدانی و...
ما در شهری تاریخی میزبان هنرمندان هستیم که پویایی لازم را داراست، شهری که با قدمتی ثابت شده که این قدمت به ۳۰۰۰ سال می‌رسد،پایه تاریخ و تمدن همدان است،همدان مرکزعلم،دین، جهاد، هنر و مرکز همه‌ی ارزش‌های جهان است. 
در برگزاری این جشنواره با اجرای برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان این فرهنگ از پایه‌ در کودکان و نوجوانان ما نمود می‌یابد، ما تلاش کردیم در عرصه‌ هنرهای نمایشی که جایگاه و ارزش ویژه‌ خود را داراست هرآنچه از ما ساخته است را تقدیم کنیم.
وی افزود: آقای ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تلاش و‌ زحمات زیادی را متحمل شده تا دستگاه‌ها در خدمت جشنواره باشند و اینکه دبیرخانه دائمی جشنواره که در مجموعه‌ فرهنگی عین‌القضات واقع شده است، امیدوارم جشنواره به بهترین شکل ممکن پیش برود و برگزار شود.
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید