نمایش جزییات خبر
با حضور مدیر و دبیر رویداد؛
۷ آبان ۱۴۰۳ ۱۴:۵۸

عوامل اجرایی سومین جشن مهر سینمای ایران در گلستان تقدیر شدند

در نشستی صمیمی از عوامل اجرایی سومین جشن مهر سینمای ایران در استان گلستان قدردانی به عمل آمد.
عوامل اجرایی سومین جشن مهر سینمای ایران در گلستان تقدیر شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عصر دوشنبه 7 آبان ماه با حضور الهام متین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و معاونین فرهنگی و هنری و دبیر اجرایی سومین جشن مهر سینمای ایران، از عوامل برپایی این رویداد در فضایی صمیمی تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای این نشست، الله قلی نظری دبیر اجرایی جشن گزارشی اجمالی از فعالیت های انجام شده ارائه کرد و از تمامی عوامل برپایی شایسته این رویداد قدردانی کرد.

در ادامه جلسه نیز هر یک از حاضران ضمن  ارزیابی فعالیت های خود و مجموعه برنامه های اجرا شده ویژه جشن سوم در گلستان، مطالبی را مطرح کردند.

سپس الهام متین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز ضمن تبریک و تسلیت شهادت مجاهدین جبهه مقاومت، اظهار کرد: بسیار خرسندم حضور پیشکسوتانی چون الله قلی نظری و مسعود امامی را در ایام برپایی جشن در استان را شاهد بودیم که مجدانه برای برپایی شایسته این رویداد از هیچ کوششی فروگذار نبودند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه هرگونه فعالیت قائم به فرد نیست و شکل گیری هر برنامه و رویدادی همت خالصانه و صادقانه همگان را می طلبد، افزود: از دیرباز تا به امروز استان گلستان نماد وحدت و همدلی بوده و معتقدم در ادامه مسیر برای توسعه هر چه بیشتر هنر سینما در استان باید همدلی ها در کنار دانش افزایی و همت مضاعف بیشترشود.

الهام متین همچنین به برخی از برنامه های اجرا شده در ایام برپایی جشن سوم و بارتاب هایش اشاره کرد و گفت: در راستای توسعه عدالت فرهنگی سینما سیار نیز به برخی از مناطق کم برخوردار دار رفت و ما شاهد استقبال قابل توجهی بوده ایم که این حضور سینما سیار همچنان مستمر خواهد بود.

در پایان این نشست و خود ارزیابی، از عوامل اجرایی سومین جشن مهر سینمای ایران در استان گلستان تجلیل به عمل آمد.

یادآوری می شود، سومین جشن مهر سینمای ایران در گلستان از 15 تا 17 مهر ماه با اجرای برنامه های متعدد و متنوع در گرگان و دیگر نقاط استان برپا شد.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید