نمایش جزییات خبر
دوشنبه هفتم آبان ۱۴۰۳؛
۷ آبان ۱۴۰۳ ۱۷:۳۳

عبدالحسین کلانتری از خانه کتاب و ادبیات ایران بازدید کرد

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن حضور در جلسه شورای مدیران خانه کتاب و ادبیات ایران از بخش‌های مختلف این موسسه بازدید کرد.
عبدالحسین کلانتری از خانه کتاب و ادبیات ایران بازدید کرد
به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، جلسه شورای مدیران خانه کتاب و ادبیات ایران دوشنبه (هفتم آبان ۱۴۰۳) با حضور عبدالحسین کلانتری، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در موسسه برگزار شد. 

در این جلسه که با حضور علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد، محمد خلج، معاون اداری و مالی؛ حامد محقق، معاون شعر و ادبیات داستانی؛ آزاده نظربلند، معاون کتاب و فرهنگ؛ حسین تیموری، معاون اقتصاد و فرهنگ؛ غلامرضا طریقی، مشاور مدیرعامل و مدیر امور فعالیت‌های فرهنگی و اهل قلم؛ غلامحسین حیدری، مشاور مدیرعامل و مدیر محصول بازار کتاب؛ محمدمهدی شیخ صراف، سردبیر خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ مجید صحاف، مدیر تلویزیون اینترنتی کتاب و مرتضی بریری، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل خانه کتاب و ادبیات ایران حضور داشتند و به ارائه گزارش از فعالیت‌های انجام شده و پیش‌رو پرداختند. 

عبدالحسین کلانتری نیز در این جلسه با تاکید بر گستردگی فعالیت‌های موسسه گفت: خانه کتاب و ادبیات ایران ذینفعان متعدد و متنوعی دارد و همین موضوع حساسیت و دقت در انجام امور را بالاتر می‌برد.

وی افزود: تقویت ارتباطات رسانه‌ای، بازنمایی دقیق و مناسب از فعالیت‌های صورت گرفته و در دست انجام، شفاف سازی داده‌ها، توجه ویژه به موضوع عدالت در برنامه‌ها، استفاده از ظرفیت نخبگانی و نظرات کارشناسی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌ها از موضوعات مهمی است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

در پایان این جلسه، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران از بخش‌های مختلف موسسه بازدید و ضمن آشنایی با همکاران به صورت مستقیم در جریان فعالیت‌ها قرار گرفت.
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید