نمایش جزییات خبر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان
۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۸:۰۵

تهیه سند مهندسی فرهنگی استان سمنان در دست برنامه ریزی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، نهیه سند مهندسی فرهنگی را از برنامه های این استان بیان کرد و گفت: پنج کارگروه در خصوص محورهای مختلف این سند در حال برنامه ریزی هستند.
تهیه سند مهندسی فرهنگی استان سمنان در دست برنامه ریزی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح در اولین نشست کارگروه علمی مشورتی استان سمنان در سال 1403 افزود: این محورها شامل اخلاق، جمعیت و پایداری خانواده، سبک زندگی، شکاف بین نسلی، تحکیم، تعالی و ایمن سازی بنیان خانواده و نیز بحران آب است که در قالب تهیه سند مهندسی فرهنگی استان سمنان در حال برنامه ریزی است.

وی در ادامه با اشاره به فلسفه وجودی شورای فرهنگ عمومی و نیز نقش کارگروه علمی مشورتی این شورا، به تدوین و اجرای راهبردهای 18 گانه شورای فرهنگ عمومی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: برخی از کارگروههای تشکیل شده عملکرد خوبی داشته اند که شایسته تقدیر است.

فلاح در این خصوص به کارگروههای فضای مجازی، جوان و نوجوان و کارگروه قرآن به عنوان کارگروههای موفق و شایسته تقدیر نام برد و تهیه سند توسعه فعالیت های قرآنی در استان سمنان از مهمترین اقدامات در این خصوص بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تشکر از مدیران برخی راهبردهای شورای فرهنگ عمومی، بر ضرورت تشکیل اتاق فکر، استفاده از نظرات صاحب نظران مردمی و سمن ها در کنار کارشناسان دولتی، تولید محتوا و انجام پژوهش های لازم برایبررسی وضع موجود و حرکت در مسیر تعالی تاکید کرد.

در این نشست که نمایندگانی از ادارات کل ورزش و جوانان و نیز تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشتند در خصوص فعال سازی کارگروهها و ارائه گزارش ار راهبردهای کار و ورزش و جوانان بحث و تبادل نظر شد.

 

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید