نمایش جزییات خبر
۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۶:۴۴

نمایشگاه گروهی آثار تجسمی هنرمندان استان مرکزی افتتاح شد

نمایشگاه گروهی آثار تجسمی هنرمندان استان مرکزی افتتاح شد.
نمایشگاه گروهی آثار تجسمی هنرمندان استان مرکزی افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، نمایشگاه گروهی آثار تجسمی هنرمندان استان مرکزی با حضور حسین محمودی فر مدیرکل، دکتر آرزو حیدری معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،رییس انجمن تجسمی استان و جمعی از هنرمندان شهر اراک افتتاح شد.


 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه آثار نقاشی،طراحی و خوشنویسی هنرمندان شرکت کننده در  المپیاد آموزشگاههای آزاد هنری استان مرکزی به نمایش گذاشته شده است.

حسین محمودی فر افزود: استان مرکزی دارای پتانسیل وظرفیت های بسیاری در حوزه هنر می باشد این در حالی است که در این نمایشگاه ۱۰هنرمند در رشته گرافیک ،۱۴هنرمند عکاس و ۶هنرمند در رشته خوشنویسی ۶۶ اثر خود را به معرض نمایش می گذارند که شامل۱۹ اثر پوستر ۲۱ اثر عکاسی و مابقی آثار خوشنویسی از هنرمندان شرکت کننده در المپیاد آموزشگاههای استان می باشد.

وی تاکید کرد: المپیاد ملی آموزش هنر امسال برای اولین بار و با هدف شناسایی، کشف و هدایت استعدادهای هنری، ایجاد انگیزه و تشویق هنرمندان و با موضوعات سبک زندگی ایرانی اسلامی، تقویت و مشارکت عمومی، تحکیم بنیان خانواده، پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح آموزشگاههای آزاد هنری برگزار شد.

محمودی فر با بیان اینکه آثار ارائه شده در این نمایشگاه فقط جهت بازدید می باشد تصریح کرد: آثار نقاشی در این نمایشگاه با تکنیک های مختلف رنگ و روغن، اکرولیک و مداد و آثار خوشنویسی با تکنیک های نستعلیق و شکسته نستعلیق ارایه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی یادآور شد: نمایشگاه گروهی هنرمندان در گالری نقشینه اراک از تاریخ ۶تا ۹ مردادماه جاری دایر می باشد.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید