نمایش جزییات خبر
برپایی نمایشگاه گروهی طراحی، نقاشی و معرق «سرو» در نگارخانه هنر اسلامشهر؛
۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۱۲

تصویرسازی واقعه عاشورا

نمایشگاه گروهی طراحی، نقاشی و معرق «سرو» از مجموعه آثار هنرجویان آموزشگاه طلوع هنر به مناسبت ماه محرم در نگارخانه هنر برپا شد.
تصویرسازی واقعه عاشورا

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر؛ نمایشگاه گروهی طراحی، نقاشی و معرق «سرو» که به همت انجمن هنرهای تجسمی و آموزشگاه آزاد هنری طلوع هنر به سرپرستی فرح اسدی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوم تا هشتم مرداد همه روزه از ساعت 10 الی 12 در نگارخانه هنر در خیابان شهید نواب صفوی اسلامشهر، پذیرای عموم بازدیدکنندگان و دوستداران هنر است با حضور محمد نوران سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، قباد معاون توانبخشی اداره بهزیستی اسلامشهر و جمعی از هنرمندان افتتاح شد.

محمد نوران ضمن بازدید از این نمایشگاه از نزدیک با آثار هنرجویان آشنا شد و از زحمات و تلاش های این هنرمندان در راستای پاسداری از ارزش های دینی و مذهبی با تصویر کشیدن واقعه عاشورا به مردم و دوستداران اباعبدالله الحسین(ع) تشکر و قدردانی کرد.

وی اظهارکرد: هنرمندان می توانند بیشترین نقش را در بیان مفاهیم دینی، عرفانی و اعتقادی ایفا کنند و با بهره گیری از ابزار هنر، اثرگذاری بیشتری در این عرصه داشته باشند.

در این نمایشگاه 36 اثر طراحی و نقاشی با تکنیک های مداد رنگی، سیاه قلم، رنگ روغن، طراحی با مداد و 5  اثر معرق از رقیه حسین زاده و فرح اسدی در اندازه های مختلف با موضوع محرم به نمایش درآمده است.

گفتنی است که در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان فرح اسدی، رقیه حسین زاده، مطهره امیر پور، پریناز امیری، باران بسیجه، زهرا حسین پور، امیر محمد حق وردی، النا رحیمی، محیا ستاری، ستایش سعادتی، فاطمه شیرعلی، سوگند صادق پور، مریم عبادی، مریم فاتح، نسترن فرزانه راد، شایان فریدی مهر، هانیه قره داغی، ریحانه قره داغی، اعظم کرمی، صفیه محمدی، فاطمه مقدمی، اسما ناصری، سلینا نجارلو، محیا هاشمی و ایلیا یکتا در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

 

 

 

 

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید